Info



Korisnički servis

+381 60 554 888 4

Svakim danom od 9 do 20h


Izložbeni salon kreveta

Tošin bunar 181b
Novi Beograd
Svakim danom od 12 do 20h
pogledaj na google maps

Reklamacija proizvoda

Kompanija NORTFLEX je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru i odgovorna je za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trentku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke snosi Kompanija NORTFLEX.

Na ovoj stranici možete se upoznati sa svojim pravima kao potrošača i uslovima koji važe za reklamacije, zamenu proizvoda i odustajanje od kupovine kreveta kupljenih putem našeg sajta. Naš cilj je da vam pružimo sigurno i pouzdano iskustvo kupovine.

Za sva pitanja ili prijavu reklamacije, možete nas kontaktirati:

  • Popunjavanjem online formulara na našem sajtu.
  • Slanjem emaila na adresu: office@krevetshop.rs.
  • Poštom na adresu: Tosin bunar 181b, Lokal 22, 11070 Novi Beograd.

Takođe, obaveštavamo potrošače o mogućnosti vansudskog rešavanja sporova u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kao i o našoj obavezi da učestvujemo u postupku vansudskog rešavanja sporova.

DOBIO SAM POGREŠAN PROIZVOD

Rok za prijavu: do 2 dana (troškove vraćanja snosi prodavac).


Ukoliko po prijemu utvrdite da ste dobili pogrešan proizvod, molimo vas da ga ne otvarate i ne uklanjate sigurnosne oznake. Reklamaciju možete prijaviti putem online formulara, emaila ili telefona: 060 554 888 4.

Reklamacioni zapisnik možete preuzeti ovde.

PROIZVOD JE FIZIČKI OŠTEĆEN

Rok za prijavu: do 24 sata od prijema (troškove vraćanja snosi prodavac).


U slučaju fizičkog oštećenja proizvoda ili ambalaže:

  • Prijavite oštećenje kurirskoj službi i zatražite zapisnik o oštećenju.
  • Obavestite nas o reklamaciji putem online formulara, emaila ili telefona.
  • Pošaljite nam fotografije oštećenog proizvoda kako bismo ubrzali postupak.

ŽELIM DA VRATIM PROIZVOD JER NISAM ZADOVOLJAN

Rok za prijavu: do 14 dana (troškove vraćanja snosi kupac).


Kupci imaju pravo da odustanu od kupovine bez navođenja razloga u roku od 14 dana od prijema proizvoda. Proizvod mora biti vraćen u originalnom stanju, sa kompletnom dokumentacijom i bez tragova korišćenja.

PROIZVOD JE NEISPRAVAN ILI NIJE SAOBRAZAN OPISU

Rok za prijavu: do 2 godine (troškove vraćanja snosi prodavac).


Ako proizvod nije u skladu sa opisom ili je neispravan, prijavu možete podneti putem online formulara, emaila ili telefona. Priložite:

  • Dokaz o kupovini (račun, otpremnica).
  • Fotografije spornog proizvoda.

Reklamacija će biti rešena u skladu sa Zakonom:

  • Do 6 meseci: Zamena, popravka ili povraćaj novca.
  • Do 2 godine: Zamena ili popravka.

Prodavac, NORTFLEX BEOGRAD je dužan da vas obavesti o statusu reklamacije u roku od 8 dana i reši reklamaciju u roku od 15 dana.

Zahvaljujemo vam na poverenju i razumemo koliko je važno da se osećate sigurno i zadovoljno pri kupovini. Uvek radimo na tome da unapredimo svoje usluge i proizvode, i vaša povratna informacija je dragocena u tom procesu.

Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte. Tu smo da vam pomognemo.