Info



Korisnički servis

+381 60 554 888 4

Svakim danom od 9 do 20h


Izložbeni salon kreveta

Tošin bunar 181b
Novi Beograd
Svakim danom od 9 do 20h
pogledaj na google maps

Reklamacija

Vaše zadovoljstvo je naša glavna prioritet. Međutim, razumemo da se ponekad mogu pojaviti problemi ili nesporazumi. Da bismo olakšali proces reklamacije i osigurali vaše zadovoljstvo, evo smernica koje treba pratiti.


Uslovi za reklamaciju

Moguće je uložiti reklamaciju u sledećim situacijama:

Proizvod ima vidljive fabričke greške.

– Dobili ste proizvod koji ne odgovara opisu ili specifikaciji naručenog.

– Oštećenje prilikom transporta.

Postupak za reklamaciju

Kontaktirajte nas što je pre moguće putem email-a ili telefona, najkasnije 7 dana od prijema proizvoda.

Poželjno je da priložite fotografije oštećenja ili problema kako bismo brže rešili situaciju. Naš tim će pregledati vašu reklamaciju i obavestiti vas o narednim koracima.



Odgovor na reklamaciju

Nakon što primimo i pregledamo vašu reklamaciju, odgovorićemo vam u roku od 7 radnih dana. U zavisnosti od prirode problema, nudimo popravku, zamenu ili povraćaj novca.



Troškovi povraćaja

Ukoliko je došlo do greške sa naše strane, preuzimamo sve troškove povraćaja i zamene proizvoda.

U slučaju da želite zamenu proizvoda bez osnovane reklamacije, troškove povraćaja snosite sami.



Očuvanje prava

Napominjemo da vaše zakonske prava nisu narušena ovim uslovima. Ovo su samo smernice kako bismo olakšali proces i pružili vam najbolju moguću uslugu.



Zahvaljujemo vam na poverenju i razumemo koliko je važno da se osećate sigurno i zadovoljno pri kupovini. Uvek radimo na tome da unapredimo svoje usluge i proizvode, i vaša povratna informacija je dragocena u tom procesu.

Ako imate dodatnih pitanja ili nedoumica u vezi sa reklamacijama, slobodno nas kontaktirajte. Tu smo da vam pomognemo.